Για τις περιγραφές (διασαφηνίσεις) των μαθημάτων, πατήστε:
  Εδώ για το Χειμερινό εξάμηνο
  Εδώ για το Εαρινό Εξάμηνο
ΠΡΟΣΦΕΡΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2000-2001
ΤΟΜΕΑΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ
| ΠΑΛΙΟΙ ΚΩΔΙΚΟΙ | ΝΕΟΙ ΚΩΔΙΚΟΙ | |||
| ΦΙΛΣ 029 | - | Κ. Καβουλάκος | Γνωσιοθεωρία και κοινωνική κριτική | (Α) | 
| ΦΙΛΣ 100 | Φ 100 | Στ. Τσινόρεμα | Εισαγωγή στη φιλοσοφία (Υ) Α-Κ | (Π) | 
| ΦΙΛΣ 100 | Φ 100 | Γ. Ζωγραφίδης | Εισαγωγή στη φιλοσοφία (Υ) Λ-Ω | (Π) | 
| ΦΙΛΣ 246 | Φ 120 | Δ. Χατζόπουλος | Λογική (Υ) | (Π) | 
| ΦΙΛΣ 251 | Φ 202 | Γ. Ρουσόπουλος | Γνωσιοθεωρία | (Π) | 
| ΦΙΛΣ 264 | Φ 233.1 | Α. Μαρκεζίνη | Ηθική απόφαση στον σύγχρονο στοχασμό | (Π) | 
| ΦΙΛΣ 265 | Φ 130 | Κ. Ανδρουλιδάκης | Ηθική φιλοσοφία (Υ*) | (Π) | 
| ΦΙΛΣ 267 | Φ. 250.3 | Δ. Χατζόπουλος | Φιλοσοφία της τέχνης: Η θεωρία της έκφρασης | (Π) | 
| ΦΙΛΣ 271 | Φ 250.4 | Α. Μιράσγεζη | Η διασκέδαση ως εμπειρία του έργου τέχνης | (Π) | 
| ΦΙΛΣ 272 | Φ 250.5 | Α. Μιράσγεζη | Η δημιουργία μέσα από τους καλλιτέχνες | (Π) | 
| ΦΙΛΣ 275 | Φ 253.1 | Θ. Πενολίδης | Φιλοσοφία της ιστορίας: Hegel | (Π) | 
| ΦΙΛΣ 289 | Φ 203 | Μ. Βενιέρη | Φιλοσοφία της γλώσσας | |
| ΦΙΛΣ 292 | Φ 240.1 | Γ. Μολύβας | Νεότερη πολιτική φιλοσοφία | (Π) | 
| ΦΙΛΣ 293 | Φ 241.1 | Κ. Καβουλάκος | Μοντέλα
κοινωνικής κριτικής: Αλλοτρίωση, φετιχισμός, πραγμοποίηση | (Π) | 
| ΦΙΛΣ 301 | - | Α. Μαρκεζίνη | Ηθικά διλήμματα που προκύπτουν στον χώρο της βιοτεχνολογίας και στον σύγχρονο κόσμο των επιχειρήσεων | (Σ) | 
| ΦΙΛΣ 396 | - | Θ. Πενολίδης | Πλάτωνος Πολιτεία | (Σ) | 
| ΦΙΛΣ 397 | - | Γ. Ζωγραφίδης | Επικούρεια ηθική φιλοσοφία | (Σ) | 
| ΦΙΛΣ 398 | - | Κ. Ανδρουλιδάκης | Schiller, Επιστολές
για την αισθητική παιδεία του ανθρώπου | (Σ) | 
| ΦΙΛΣ 399 | - | Γ. Ρουσόπουλος | Θεωρίες αλήθειας | (Σ) | 
| Μεταπτυχιακά Σεμινάρια | ||||
| 038 | Θ. Πενολίδης | Η ιδέα του αγαθού στον ύστερο Πλάτωνα | ||
| 039 | Γ. Μολύβας | Θέματα νεότερης & σύγχρονης πολιτικής φιλοσοφίας | ||
| 040 | Μ. Βενιέρη | Θεωρίες της αντίληψης | ||
ΤΟΜΕΑΣ ΘΕΩΡΙΑΣ & ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ
ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
 
| ΨΥΧΣ | 101 | Α. Ζήση | Ψυχολογία ΙΙ [Γενική ψυχολογία] (Υ) | (Π) | 
| ΨΥΧΣ | 207 | Δ. Σταματοπούλου | Δημιουργική γνώση | (Π) | 
| ΨΥΧΣ | 226 | Κ. Κουφάκου | Θέματα κοινωνικής ψυχολογίας | (Π) | 
| ΨΥΧΣ | 255 | Σ.
Κυρκούλη/ Α. Αστρινάκης | Εξαρτησιογόνες ουσίες: κοινωνικές και ψυχολογικές προσεγγίσεις | (Π) | 
| ΨΥΧΣ | 266 | Χ. Παπαηλιού | Εξελικτική ψυχογλωσσολογία | (Π) | 
| ΨΥΧΣ | 317 | Α. Ζήση | Ψυχολογία της υγείας | (Π) | 
| ΨΥΧΣ | 326 | Χ. Παπαηλιού | Οι επιδράσεις της κουλτούρας στην πρώιμη γνωστική και συναισθηματική ανάπτυξη του ατόμου: Θεωρητικές προσεγγίσεις και ερευνητικά δεδομένα | (Σ) | 
| ΨΥΧΣ | 327 | Σ. Κυρκούλη | Φυσιολογική βάση του εθισμού | (Σ) | 
| ΨΥΧΣ | 328 | Δ. Σταματοπούλου | Ψυχολογία των συναισθημάτων | (Σ) | 
| ΨΥΧΣ | 329 | Κ. Κουφάκου | Η γυναίκα στον χώρο εργασίας | (Σ) | 
| ΚΟΙΣ | 100 | Ν. Παναγιωτόπουλος | Κοινωνιολογία [Εισαγωγή στην κοινωνιολογία] (Υ) | (Π) | 
| ΚΟΙΣ | 200 | Α. Γεωργούλας | Επιστημολογία των κοινωνικών επιστημών (Υ*) | (Π) | 
| ΚΟΙΣ | 135 | Π. Πανόπουλος | Εισαγωγή στην κοινωνική ανθρωπολογία | (Π) | 
| ΚΟΙΣ | 136 | Α. Αστρινάκης | Κοινωνιολογικές θεωρίες της παρέκκλισης | (Π) | 
| ΚΟΙΣ | 137 | Κ. Καβουλάκος | Μοντέλα κοινωνικής κριτικής: Αλλοτρίωση, φετιχισμός, πραγμοποίηση | (Π) | 
| ΚΟΙΣ | 255 | Α.
Αστρινάκης/ Σ. Κυρκούλη | Εξαρτησιογόνες ουσίες: κοινωνικές και ψυχολογικές προσεγγίσεις | (Π) | 
| ΚΟΙΣ | 338 | Α. Γεωργούλας | Διαδικασίες κατασκευής πολιτικών ταυτοτήτων στην Ελλάδα | (Σ) | 
| ΚΟΙΣ | 339 | Π. Πανόπουλος | Ανθρωπολογική προσέγγιση του ρεμπέτικου | (Σ) | 
| ΚΟΙΣ | 340 | Φ. Νικολόπουλος | Πολιτικές συγκρούσεις στη μεταπολεμική Ελλάδα 1944-1981 | (Σ) | 
| ΚΟΙΣ | 341 | Φ. Νικολόπουλος | Εξελίξεις στην κυβερνητική επιστήμη κατά τη μεταπολεμική περίοδο | (Σ) | 
| ΠΑΙΣ | 010 | Ι. Ραμουτσάκη | Διδακτική άσκηση | (Α) | 
| ΠΑΙΣ | 104 | Μ. Κοξαράκη | Ειδική διδακτική φιλολογικών μαθημάτων με έμφαση στη διδακτική των αρχαίων ελληνικών | (Π)` | 
| ΠΑΙΣ | 108 | Δ. Καρακατσάνη | Παιχνίδι και μάθηση | (Π) | 
| ΠΑΙΣ | 141 | Ζ. Παληός | Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης | (Π) | 
| ΠΑΙΣ | 412 | Δ. Καρακατσάνη | Ιστορικότητα της παιδικής ηλικίας και εκπαίδευση | (Σ) | 
| ΠΑΙΣ | 413 | Ζ. Παληός | Συνεχιζόμενη εκπαίδευση | (Σ) | 
| ΠΑΙΣ | 414 | Ν. Παναγιωτόπουλος | Κοινωνική κυριαρχία, πνευματικό πεδίο και διακίνηση ιδεών & ανθρώπων στην Ελλάδα | (Σ) | 
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΑΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2000-2001
Τομέας Φιλοσοφίας
| Φ 030 | Γ. Ζωγραφίδης | Βυζαντινή αισθητική: εικόνα, σημείο, σύμβολο | (Α) | 
| Φ 031 | Μ. Βενιέρη | Berkeley, Πραγματεία πάνω στις αρχές της ανθρώπινης νόησης | (Α) | 
| Φ 110 | Γ. Ρουσόπουλος | Φιλοσοφία της επιστήμης (Υ μόνο για Β΄ & Δ΄ Εξάμηνο) | (Π) | 
| Φ 140 | Κ. Καβουλάκος | Πολιτική και κοινωνική φιλοσοφία (Υ μόνο για Β΄ & Δ΄ Εξάμηνο) | (Π) | 
| Φ 160 | Α. Λέμπεντεφ | Ιστορία της αρχαίας ελληνικής φιλοσοφίας (Υ) | (Π) | 
| Φ 180 | Γ. Μαραγκός | Ιστορία της νεότερης φιλοσοφίας (Υ) | (Π) | 
| Φ 230.1 | Κ. Μαρκεζίνη | Ιστορία της ηθικής φιλοσοφίας | (Π) | 
| Φ 241.2 | Κ. Καβουλάκος | Μοντέλα κοινωνικής κριτικής: Η κριτική του εργαλειακού λόγου | (Π) | 
| Φ 250.6 | Κ. Πρώιμος | Ιστορία των μοντέρνων τεχνών και ιδεών | (Π) | 
| Φ 272 | Γ. Ζωγραφίδης | Βυζαντινή φιλοσοφία | (Π) | 
| Φ 291.1 | Κ. Ανδρουλιδάκης | Φιλοσοφία του 20ου αιώνα: Φαινομενολογία και υπαρξισμός (Από τον Husserl στον Heidegger) | (Π) | 
| Φ 302 | Β. Κάλφας | Η θεωρία των ιδεών του Πλάτωνα | (Σ) | 
| Φ 303 | Κ. Ανδρουλιδάκης | Kant, Κριτική της κριτικής δύναμης (α΄ μέρος: Αισθητική) | (Σ) | 
| Φ 304 | Μ. Βενιέρη | Σκεπτικισμός | (Σ) | 
| Φ 305 | Γ. Ρουσόπουλος | Φιλοσοφία της γλώσσας | (Σ) | 
| Φ 307 | Κ. Πρώιμος | Βλέποντας και λέγοντας: Φαινομενολογικές και στρουκτουραλιστικές προσεγγίσεις του έργου τέχνης | (Σ) | 
| Φ 308 | Δ. Χατζόπουλος | Αισθητική: Η αισθητική στάση, το αισθητικό και το καλλιτεχνικό | (Σ) | 
| Φ 309 | Κ. Μαρκεζίνη | Φιλοσοφία και πολιτισμός | (Σ) | 
| Φ 310 | Θ. Πενολίδης | S. Kierkegaard, Η έννοια "αγωνία" | (Σ) | 
| Φ 311 | Σ. Τσινόρεμα | Φιλοσοφία της επιστήμης | (Σ) | 
ΤΟΜΕΑΣ ΘΕΩΡΙΑΣ & ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
| ΨΥΧΣ | 100 | Χ. Παπαηλιού | Ψυχολογία Ι [Γενική Ψυχολογία] (Υ) | (Π) | |
| ΨΥΧΣ | 220 | Δ. Σταματοπούλου | Μάθηση και γνώση | (Π) | |
| ΨΥΧΣ | 237 | Κ. Κουφάκου | Κίνητρα προς εργασία | (Π) | |
| ΨΥΧΣ | 251 | Σ. Κυρκούλη | Φυσιολογική βάση των ψυχικών παθήσεων | (Π) | |
| ΨΥΧΣ | 267 | Γ. Κουγιουμουτζάκης | Βρεφική ανάπτυξη: Σύγχρονες θεωρίες και ευρήματα | (Π) | |
| ΨΥΧΣ | 268 | Ε. Ρίκου | Κοινωνικές αναπαραστάσεις | (Π) | |
| ΨΥΧΣ | 304 | Σ. Κυρκούλη | Σχιζοφρένεια | (Σ) | |
| ΨΥΧΣ | 330 | Δ. Σταματοπούλου | Αίσθηση και αντίληψη | (Σ) | |
| ΨΥΧΣ | 331 | Χ. Παπαηλιού | Ψυχολογία της μουσικής | (Σ) | |
| ΨΥΧΣ | 332 | Κ. Κουφάκου | Κοινωνικοί και προσωπικοί παράγοντες που επηρεάζουν την αποδοτικότητα των εργαζομένων | (Σ) | |
| ΨΥΧΣ | 333 | Γ. Κουγιουμουτζάκης | Η ψυχολογική ανάπτυξη των διδύμων | (Σ) | |
| ΨΥΧΣ | 334 | Ε. Ρίκου | Σύγχρονες εκφάνσεις της ατομικής ταυτότητας | (Σ) | |
| ΚΟΙΣ | 103 | Α. Γεωργούλας | Κοινωνική θεωρία Ι [Κοινωνιολογική θεωρία] (Υ) | (Π) | |
| ΚΟΙΣ | 110 | Α. Σακελλαρόπουλος | Εξέλιξη και μετασχηματισμός | (Π) | |
| ΚΟΙΣ | 111 | Α. Σακελλαρόπουλος | Θεωρίες παγκοσμιοποίησης | (Π) | |
| ΚΟΙΣ | 134 | Π. Πανόπουλος | Σύγχρονη ανθρωπολογική θεωρία | (Π) | |
| ΚΟΙΣ | 135 | Γ. Νικολακάκης | Ανθρωπολογία του κινηματογράφου | (Π) | |
| ΚΟΙΣ | 138 | Α. Αστρινάκης / Ν.Παναγιωτόπουλος | Κοινωνιολογία της διατήρησης της μάζας | (Π) | |
| ΚΟΙΣ | 176 | Ε. Ρίκου | Κοινωνικές αναπαραστάσεις | (Π) | |
| ΚΟΙΣ | 296 | Κ. Καβουλάκος | Μοντέλα κοινωνικής κριτικής: Η κριτική του εργαλειακού λόγου | (Π) | |
| ΚΟΙΣ | 297 | Ρ. Πορτς | Κοινωνιογλωσσολογία | (Π) | |
| ΚΟΙΣ | 340 | Α. Γεωργούλας | Κατασκευή πολιτικών ταυτοτήτων ΙΙ: Θρησκεία και πολιτική στην Ελλάδα | (Σ) | |
| ΚΟΙΣ | 341 | Α. Αστρινάκης | Κοινωνιολογικές προσεγγίσεις των συναισθημάτων ΙΙ | (Σ) | |
| ΚΟΙΣ | 342 | Π. Πανόπουλος | Ρεμπέτικο, μπλουζ, φλαμένκο, ταγκό, φαδού | (Σ) | |
| ΚΟΙΣ | 343 | Ν.Παναγιωτόπουλος | Νέες μορφές διαχείρισης της παρέκκλισης | (Σ) | |
| ΚΟΙΣ | 344 | Ρ. Πορτς | Εξελικτική κοινωνιογλωσσολογία | (Σ) | |
| ΚΟΙΣ | 345 | Ε. Ρίκου | Σύγχρονες εκφάνσεις της ατομικής ταυτότητας | (Σ) | |
| ΠΑΙΣ | 010 | Ι. Ραμουτσάκη | Διδακτική άσκηση | (Α) | |
| ΠΑΙΣ | 100 | Κ. Πηγιάκη | Εισαγωγή στην παιδαγωγική επιστήμη (Υ για ΣΤ' & Η' εξάμηνο) | (Π) | |
| ΠΑΙΣ | 105 | Μ. Κοξαράκη | Ειδική διδακτική φιλολογικών μαθημάτων με έμφαση στη διδακτική των νέων ελληνικών | (Π) | |
| ΠΑΙΣ | 413 | Κ. Πηγιάκη | Σύγχρονα εκπαιδευτικά θέματα | (Σ) | |
- Μαθήματα με την ένδειξη Υ* είναι υποχρεωτικά μόνο για τους φοιτητές Α΄ και Γ΄ Εξαμήνου.
- Οι φοιτητές Α΄ & Γ΄ Εξαμήνου του Τμήματος ΦΚΣ θα δηλώσουν τα μαθήματα του Τομέα Φιλοσοφίας με τον ΝΕΟ κωδικό τους. Οι υπόλοιποι φοιτητές (και των άλλων Τμημάτων) τα δηλώνουν με τον παλιό.





 English
English
